Kantine

Kantina har åpen hver dag i løpet av skoleåret. Her får du kjøpt variert og god mat til greie priser. Kantina ligger vegg i vegg med biblioteket.

Åpningstider

Mandag - torsdag Fredag
kl. 08.00 - 15.00 kl. 08.00 - 13.30

Telefonnummer til kantina: 78 96 50 94

Frokost

Frokost-buffet serveres kl. 08.00 - 09.00

Pris: kr. 20,- for elever/kr. 40,- for andre

Frokostkort med 10 klipp: kr. 150,- for elever/kr. 350,- for andre

Lunsj tilbud

Lunsj kl. 11.30

Du kan kjøpe varm lunsj hver dag. Maten lages av de ansatte i kantina.

Prisene på varm lunsj varierer fra kr. 40,- og oppover. I tillegg til varm mat, kan du velge blant baguetter, smørbrød og salatbar.

Kom gjerne med forslag til innhold til baguettene våre, eller om dere har andre ønsker til lunsj.

Allergi

Gi oss beskjed om du har allergi, da skal vi gjøre vårt beste for å tilrettelegge et måltid som du kan spise.

Drikke og snacks

Vi har et stort utvalg av drikke og snacks, som kaffe, te, juice, iste/iskaffe, melkeprodukter, yoghurt, frukt, nøtter og vann.

Bruk av kantina

Ryddevogn står plassert i kantina, og alle oppfordres til å rydde etter seg.

Glass, kopper og tallerkener skal ikke tas ut av lokalet. Gjør du det, så må du bringe utstyret tilbake før skoledagen slutter.

Vi setter stor pris på at du hjelper oss med å rydde opp etter deg.

Velkommen til kantina